2016. febr. 28-án volt a 88. Oscar-díj átadó gála.
Először is nézzük az OSCAR 88 számértékét.
OSCAR = 15+19+3+1+18 = 56
OSCAR + 88 = 144
144 kubit az Új Jeruzsálem falainak a magassága és természetesen a Fény száma.
Az első 6 csakra száma 144, a korona csakráé pedig 1000, a hét együtt a 144000, mely a kiválasztottak száma.
Az Oscar est a színpadra leeresztett kivetítőn bemutatott filmekkel indult, melynek legelső filmje a THE MARTIAN-ból lett behelyezve, amelyben a rakétakilövő állásra a rakéta helyére aranyember szobor lett behelyezve, mint aki startra kész egy utazásra. A film egy kundalínis utazás volt a 42-est mondó JC-vel, a Hermész űrhajón. A filmek közt az Oscar szobor még egy alkalommal látható volt, mégpedig a STAR WARS: ÉBREDŐ ERŐ film jelenetében.
A 88-as felvezető képsorait pedig szintén az ÉBREDŐ ERŐ-vel zárták, a GALAXIS ÚTIKALAUZ STOPPOSOKNAK-ban is szereplő kéztartással.
Chris Rock színpadra lépésekor három aranyember szobor lett a színpadról a magasba emelve, talán a CHRISTopher névvel utalva a Koponyák hegyére kihelyezett három kereszttel, köztük Jézus Krisztussal.
Ugyanitt majd később a THE REVENANT díjánál spirális hegyet emelnek a szobrokból is, mely kétértelmű, hisz a filmben az a hegy koponyákból épült, ugyanakkor bábeli toronyra sikeredett.
Nos a 88-as gála házigazdájáról már korábban bemutattam, hogy zebrás, mely a CHRISGLASSOSCAR88-ban szerepelt.
A ZEBRA átjáró szimbolika, a gálán pedig a zebra egyetlen egyszer hallható, mégpedig a ROOM film Jack karakterét eljátszó Jacobtól, aki kiszabadítja Ma-t a 7 éves fogságból.
A színpadon Tina Fey és Steve Carell, a 2010-es PÁRTERÁPIA (88 perces DATE NIGHT) film párja együtt jelent meg, megjelenítve a 2015-ös évben legjobb férfiszereplő jelölést a FOXCATCHER-ből.
Tina és Steve a keresztutas MAD MAX: HARAG ÚTJA filmért adott át egy díjat.
http://csillag-szeme.hupont.hu/33/maxwax-es-a-megvaltas-1
http://csillag-szeme.hupont.hu/34/maxwax-es-a-megvaltas-2
A RED EYE filmben Rapture-t és 1221-es járatra beszállást mutató Rachel McAdams, a 4. dimenzióba lépő fáklyát és Creed-et alakító Michael B. Jordannal ( SLY OSCAR ÉS A NAP FIA ) adta át a legjobb fényképezés díját a THE REVENANT filmért.
Rachel zöldben jelent meg, melyet David Wilcock, mint a szívcsakra színét a negyedik szintre lépéssel kapcsolt össze az UNIVERZUM BIBLIÁJA könyvében. Rachel volt az a MÉLYÜTÉS (Southpaw) filmben, aki 33 évesen hunyt el egy fehér bokszoló feleségeként, a színpadon pedig egy fekete bokszolóval jelent meg.
Nos a kivetített hátteren az Oscar szobrokból itt spirális torony jelent meg, melyre első nekifutásra mondhatnánk, hogy a koponyákból épült hegy, mely előtt Leo/Glass állt a filmben 42 percnél.
A tornyok háttérnél lépett színpadra Liev Schreiber is a 33 éves Priyanka Chopra-val, újabb díjat adva a keresztutas MAD MAX: A HARAG ÚTJA filmnek.
A legjobb idegennyelvű film díját a holokausztozás tekintetében persze előre tudhattuk, hogy a SAUL FIA nyeri, melyre annyit kell mondani, hogy legyenek vele boldogok, bármi legyen is a céljuk.
Engem túlzottan nem érdekel, hogy ki kinek oszt díjat, csak a játékot figyelem, még ha az direktben hergelés is.
A Párizsban élő zsidó által rendezett, New Yorkban élő zsidó főszereplővel készült magyarnak mondott, zsidóról szóló filmet úgy vezették fel, hogy a KÍGYÓ ÖLELÉSE volt a sorban az első jelölt, melyet a THE RISE OF COBRA című G.I. JOE film ÁrnyékVihar karakteres színésze konferált fel, aki legutóbb a HALÁLOSZTÓ: GENISYS filmben volt a T-1000-es, kinek nevében ott a HUN.
A másik játékos a Saulnál Sofia Vergara volt, aki 42-est mondott a HOT PURSUIT-ban, mely a 42-ES COOPER HAJSZA cikkben szerepelt.
A SAUL FIA filmért a 2016-os GOLDEN GLOBE díjátadón pedig szintén 42-est mutatók adtak át díjat, ahol már az alma is megjelent, mely a GG73-3-ban szerepelt.
Helen Mirren 42-es filmje a GALAXIS ÚTIKALAUZ STOPPOSOKNAK volt, Gerard Butler pedig a 88-as Oscar előtti napokban volt Széth a 42-est mutató EGYIPTOM ISTENEI-ben.
Én úgy veszem észre, hogy ezen a holokauszt témán túl kell látni, mint a vörös ruháson.
Az energiavámpírok úgy szereznek mástól energiát, hogy a figyelem központjába állítják magukat.